Întrebări frecvente (FAQ)

Prima pagină » Întrebări frecvente (FAQ)

Informații generale

Puteți primi o consultație detaliată, în funcție de solicitarea pe care o aveți, prin următoarele metode:
⁕ pe pagina: https://termoshop.md/contacte/
⁕ în magazin pe adresa:  str. Antreprenorului 21, s. Tomești, com. Tomești, jud. Iași
⁕ pe e-mail:
termoshopsrl@gmail.com–  întrebări generale, întrebări despre  comenzile online,  suport tehnic.

Graficul de lucru este de Luni până Vineri de la ora 9.00 până la 20.00

Livrarea produselor se efectuează de către compania de curierat https://www.fancourier.ro/

Livrarea se face într-un termen minim de o zi și maxim 3 zile lucrătoare de la momentul înregistrării comenzii.

Achitarea pentru livrare se poate efectua prin mai multe metode, cum ar fi cash, card, transfer

Estimarea calculului pentru serviciile de livrare se poate prin

Pentru a putea urmări comanda făcută este necesar de parcurs cîțiva pași։

  1. autentificarea clientului pe https://www.selfawb.ro/new/login
  2. gestionarea expedițiilor online, simplu și rapid prin codul AWB tracking https://www.fancourier.ro/awb-tracking/?metoda=tracking&bar_size=x&limba=romana&awb=&home_awb_submit= (creat în cabinetul personal, în baza comenzii făcute)

Informații despre achitarea produselor

TermoShop vă pune la dispoziție mai multe metode de achitare pentru marfa achiziționată în cadrul magazinului

  • achitare cash, direct în magazin
  • achitare online folosind cardul
  • achitare cu cardul, direct în magazin
  • transfer (în cazul persoanelor juridice)

Returnarea mărfii

Dacă din careva motive ați primit un produs defect, neconform, acesta va fi înlocuit de către TermoShop, în condițiile în care constatați și anunțați la livrare neconformitatea ei.
Dvs. aveți obligația DE A VERIFICA produsul la livrare și de a semna avizul de însoțire a produsului pentru a confirma conformitatea sau de nesemnare a avizului în cazul în care produsul livrat nu corespunde cerințelor.
Dacă produsele au fost deteriorate după livrare, după semnarea acestui aviz, produsele nu mai pot fi returnate.

Servicii prestate

TermoShop nu asigură servicii de instalare sau montare, însă la cererea clientului putem recomanda firme de instalații partenere care prestează astfel de servicii. Detaliile privind costul serviciului de instalare sau montaj, precum și alte detalii legate de acestea, se discută direct cu compania care o să efectueze montajul.

Scroll To Top
Close
Close
Close

My Cart

Shopping cart is empty!

Continue Shopping